Win een VVV-bon met MUG-enquête over social media

De MUG-gemeenten willen graag goed communiceren met u als inwoner. Daarom voeren zij onderzoek uit naar de communicatie tussen u en de gemeente, en speciaal hoe de inzet van social media daarbij kan helpen. Uw hulp en mening zijn belangrijk.

Daarom sturen de gemeenten Millingen, Ubbergen en Groesbeek deze maand naar een willekeurig aantal adressen een enquête met een antwoordenvelop. Mocht u één van de geselecteerde personen zijn, dan vragen de gemeenten u vriendelijk de enquête in te vullen en uiterlijk 4 november terug te sturen.

Ook inwoners die de enquête niet ontvangen, maar wel graag hun mening willen geven, kunnen dat doen door op onderstaande link te klikken. Hoe meer mensen dit doen, des te beter en relevanter de communicatie ingericht en aangewenst kan worden aan uw wensen. Om de waardering voor uw deelname te tonen, worden onder de inzenders enkele VVV-bonnen van € 50,- verloot.

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking!

Klik hier voor de online enquête Social Media

FacebookLogo_DG1 Like DeGroesbeek.nl op Facebook.

Bron: Gemeente Groesbeek



Tags:, , ,
Zowel reageren als pingen is momenteel niet toegestaan. Gepost op 24 oktober, 2013 door Redactie DeGroesbeek with 9 reacties »
Reacties sorteren op:   nieuwste eerst | oudste eerst | waardering
Kruimeltje

Groesbekers zijn vooral goed in asociale media

de nachtboswachter

KRUIMELTJE je geeft zelf al het slechte voorbeeld

ene bruukse
Daar gaat ie weer maar nu is @kruimeltje aan zet. Over asociaal media gesproken.(Schoenmaker blijf bij je leest). Communiceren is zeer belangrijk en daar schort het bij onze gemeente nog wel eens aan.De gemeente voert een onderzoek uit daar zit natuurlijk weer een kostenplaatje aan vast. Als ze de sociaal media in de gaten houden is dit onderzoek naar mijn mening WEER wegegooid geld.En dan het volgende vele inwoners van Groesbeek hebben al tig keer geprobeerd te communiseren met de gemeente maar van de tien keer word er negen keer niet geluisterd of ze trekken toch hun eigen plan. Het… Lees meer »
Bart

Er is meer dan sociale media.

Ik wordt gek van al dat digitale gedoe. Al het persoonlijke gaat er helemaal vanaf.

Ik hoop dat de gemeente persoonlijk blijft en niet alleen maar met steekwoorden en kreten via Twitter naar hun bevolking gaat reageren.

Ik houd van het persoonlijke contact en denk dat de gemeente dit ook altijd als nummer 1 communicatie moet blijven nastreven!

de nachtboswachter

BEN het helemaal eens met ENE BRUUKSE en BART maar ja het merendeel wil eigenlijk de deur niet meer uit.zou het ook met gemakszucht te maken hebben je heb er bij als ze met de auto naar de WC konden rijden deden ze dat ook nog.

www.hanspeters.eu
Vorig jaar heb ik tijdens de debatten aangedragen de Groesbeek.nl een subsidie te geven. Dat werd weg gehoond terwijl ik zeker weet dat ze allemaal mee kijken. Ik knik ja en ik schud nee aldus wat raadsleden gisterenavond ik Ubbergen. De MUG had contact moeten willen met haar inwoners voor dat ze gingen toasten op de herindeling. Handen vol geld kost deze onzin, er worden externe bureau’s in geschakeld er worden websites gelanceerd zoals MUGaanzet.nl Communicatie en participatie met de burger is belangrijk gedurende een raadsperiode van 4 jaar en niet nu Groesbeek over de herindeling nogal opstandig is. Een… Lees meer »
Kruimeltje

ASOCIAAL
1) Boosaardig gedrag 2) Egoïstisch 3) Grof 4) Iemand zonder fatsoen 5) Iemand met een asociaal gedrag 6) Lomp 7) Moeilijk opvoedbaar 8) Niet aangepast 9) Niet beschaafd 10) Niet sociaal 11) Niet opvoedbaar 12) Niet aangepast aan de maatschappij 13) Onaangepast 14) Onmaatschappelijk 15) Onsociaal 16) Persoon met een asociaal gedrag

Welk van bovenstaande komt NIET voor op dit forum?

ene bruukse

Zo moet het dus

ijsbeer

Social media zijn digitale platforms waar je op elkaar kunt reageren bijv. twitter, facebook. Deze website dus niet (en waarom deze subsidie van de gemeente zou moeten krijgen, is mij een raadsel). Ik zie op twitter ook nooit zoveel interessants voorbij komen.

Laten we gewoon ouderwets doen: zou de gemeente niet veel meer moeten investeren in gewoon (persoonlijk) contact met de burger? Zorgen dat de ambtenaren de gemeente waarin ze werken, echt kennen? Aanspreekbaar zijn voor burgers. Dat zou de kwaliteit zeer ten goede komen.

wpDiscuz