Sociaal Groesbeek opent meldpunt huurdersklachten

GROESBEEK – Sociaal Groesbeek heeft een meldpunt geopend waar huurders terecht kunnen met klachten over onderhoud, overlast en overige problemen.

De lokale partij ontvangt regelmatig klachten van inwoners welke zich niet gehoord voelen door de woningbouwvereniging.

Gesprekken met Oosterpoort

De partij heeft hierover al gesprekken gevoerd met de directie van Oosterpoort en heeft binnen die organisatie een klachtencontactpersoon aangewezen gekregen. Ook heeft Sociaal Groesbeek contact gehad met een vertegenwoordiger van Waard wonen. Beide organisaties sluiten jaarlijks een convenant af met de gemeente in de vorm van een woonagenda. Toch blijven er klachten bij huurders bestaan.

Klachtenmeldpunt

Voor deze huurders heeft Sociaal Groesbeek een klachtenmeldpunt in het leven geroepen en zal deze klachten bundelen. Daarmee gaat de partij naar de verhuurder, maar zal het ook meenemen in de politiek wanneer de woonagenda weer op de agenda staat.

Eerst naast verhuurder

Het meldpunt is er speciaal voor klachten die wel eerst zijn aangekaart bij de verhuurder en waarover de huurder ontevreden of ontstemd is. Met de gebundelde klachten kan de partij zowel de verhuurder als de politiek duidelijk maken dat er wel degelijk klachten bestaan.

Het meldpunt is te mailen via [email protected].

Bron/Tekst: DeGroesbeek.nl


Op de hoogte blijven van de laatste nieuwtjes en info uit Groesbeek e.o? Like dan onze Facebookpagina.

Gerelateerde berichten



Tags:, , ,
Zowel reageren als pingen is momenteel niet toegestaan. Gepost op 12 juni, 2018 door Redactie DeGroesbeek with Comments Off on Sociaal Groesbeek opent meldpunt huurdersklachten

Reageren is niet toegestaan.