Ledenvergadering Groesbeekse Boys 2016

Het bestuur van RKSV Groesbeekse Boys nodigt haar leden uit om vrijdagavond 30 september de jaarlijkse ledenvergadering bij te wonen.

Tijdens deze bijeenkomst legt het bestuur niet alleen verantwoording af aan de leden. Graag wil men ook discussiƫren over de toekomst van de voetbalvereniging uit de Breedeweg.

Op de agenda staan onderwerpen die jaarlijks aan de orde komen. Van de huidige tien bestuursleden zijn er twee aftredend maar hebben zich weer beschikbaar gesteld voor een nieuwe bestuurstermijn. De financiƫle situatie wordt doorgenomen. Per commissie worden ontwikkelingen besproken. Tot slot wordt ook de hoogte van de contributie vastgesteld.

Alle leden van 16 jaar of ouder zijn vanaf 20.00 uur welkom in de kantine van sportpark Breedeweg.

Bron: DeGroesbeek.nl

Op de hoogte blijven van de laatste nieuwtjes en info uit Groesbeek e.o? Like dan onze Facebookpagina.